ciby |
Fecha: 19-12-2005 08:50 am
Hello my friends, I’m looking for someone in Peru who could help me giving a surprise to a friend of mine. Bonjour les amis, je recherche quelqu’un au Pérou qui pourrait m’aider à faire une surprise à une de mes amies.
I have a friend in Lima. She is my very best friend on earth (and in the universe), and I would like to give her a surprise. It’s very simple, I have a kind of notebook and I would like people from Peru to write nice messages in that book. The book will go from hand to hand until when it will finally reach my friend.
So, I’m looking now for someone in Peru who would agree to receive the book by post. Then, that person will have to collect (family or friends) some messages for the book and then transmit it to someone else. Not too much complicated ! To be honest, I would very much like to have some messages relating to Christmas, because I know that religion is something important in Peru. For that reason I should send the book as soon as possible.
Could someone help me ? It’s not complicated at all and it could even be funny. If you don’t want to write in the book, there’s no problem, you will simply have to give the book to someone else. The most important thing to me now is to send the book as soon as possible. Please, help me !
En français :
J’ai une amie a Lima que j’aime beaucoup et je souhaiterais lui faire une surprise. C’est tout simple, j’ai un petit livre et j’aimerais que les gens puissent y écrire de jolis textes dedans. Le livre passerait de mains en mains jusqu’à être remis finalement à mon amie.
Je recherche donc quelqu’un qui serait d’accord que je lui envoie le livre. Il faudrait ensuite qu’il récolte quelques messages autour de lui (la famille ou des amis), avant de transmettre le livre plus loin. Pas compliqué non ? En fait, j’aimerais beaucoup avoir quelques messages de noël, parce que je sais que la religion a une grande importance au Pérou. Il faudrait donc que j’envoie le livre le plus vite possible.
Qui est d’accord de m’aider ? C’est pas compliqué et ça peut même être amusant. Même si vous n’avez pas envie d’écrire dans le livre, c’est pas grave, vous n’avez qu’à transmettre plus loin, l’important pour moi est de pouvoir envoyer le livre le plus vite possible. S’il vous plaît aidez-moi !
|
|